Shine bright like a diamond

Jag har insett att min senaste kyss: Var med någon jag inte längre har kontakt med.
Jag lyssnar på: Tysnaden, det vill säga ljudet från ventilationen på min dator.
Jag pratar: Ibland mycket och andra gånger inget alls.
Jag tycker om: Att göra det jag själv vill.
Jag avskyr när folk: Inte kan sköta sig.

Kärlek är: Det absolut bästa men även det jobbigaste som finns.
När jag borstar tänderna: Så gör jag det vanligtvis med en tandborste.
När jag lagar mat: Så blir det oftast något som går fort.

Jag är rädd för: Spindlar och vissa människors beteende.
Den värsta känslan är: Att känna sig otillräcklig.
Den bästa känslan är: När man får vara med de man älskar.

Jag är bäst på: Att göra ingenting.
Jag är sämst på: Att ta tag i mitt liv.
Jag kommer alltid att vara: En genuint glad och sprallig person.

Det finaste som finns är: En varm sommarkväll i stugan.
I sommar: Ska jag göra allt jag missade att göra förra.

Sist jag grät var: Igår.
Jag kan: Bygga ihop en Expedithylla från Ikea på mindre än 10min.
Jag kan inte: Sluta använda matt överlack på mina naglar.
När jag vill tänka går jag: Antingen till sängen eller bilen.
När jag vill baka: Så gör jag troligen det också.
Min mobiltelefon är: Något jag inte klarar mig utan.
När jag vaknar på morgonen: Vill jag inte göra annat än att somna om.
Innan jag går och lägger mig: Så fixar jag allt för att kunna lägga mig?

Just nu tänker jag på: Hur skönt det faktiskt skulle vara att lägga sig.
Bebisar är: Gulliga så länge man slipper höra dem skrika.
Idag har jag: Städat och handlat.
Ikväll ska jag: Eftersom att kvällen redan har gått så är det väl bara sova kvar.
I morgon kommer jag: Plugga och prata med studievägledaren.
Jag vill verkligen: Ha en katt och bli klar med skolan.

Lämna en kommentar