Glad påsk!

Då var det där med att skriva ja.. går bra!

Fullproppad vecka kan man säga. I måndags var det min födelsedag, 22 år blev jag. Kan inte förstå att jag har blivit så gammal haha. Om min kära syster läser det här kommer hon som vanligt att tycka att jag inte alls är gammal i jämförelse 😉
Firade iallafall födelsedagen med att gå på museum i Stockholm med fina klassen. Vi var på både spritmuseum och historiska 🙂
Resten av veckan har varar varit portfolio skrivna och tenta i torsdags.

Idag har jag spenderat morgonen på Friskis som vanlig och även om hela min kropp inte ville gå upp i morse så var det ändå trevligt när man kom dit och såg alla barn utklädda till påskkärringar.
Nu funderar jag skarpt på att gå ut och ta en promenad i vårsolen. Så ska väl sluta och ta tag i det istället 🙂

Puss på er alla fina!

Lämna en kommentar