It a beautiful day

Här var det inte mycket uppdaterat.. som vanligt alltså.
Har jobbar en hel del och försökt lägga tid på min youtube kanal, vilket också har gått sådär men nåväl. Jobbar min sista hela vecka nu, för nästa onsdag slutar jag då jag tänker ha hela augusti ledig så jag kan göra klart lite saker tills skolan börjar igen. Sista året.. jösses! Vad ska det bli av mig sen tro?

Idag ska jag iallafall luncha med fina S som just är hemkommen från Spanien. Ska bli mycket trevligt att höra om allt, så den här gången är det då hon som ska få prata mer än mig haha.

Detta fick bli dagens kläder

20130715-120834.jpg

Blus: Lindex
Linne: HM
Byxor: Gina tricot
Skor: Deichmann
Väska: Min mormors gamla

Så detta får helt enkelt vara allt för nu. Ha inte för höga förhoppningar att detta ska hålla i sig, men ska blogga så fort jag känner för det iallafall 🙂

Puss!

Lämna en kommentar